dimarts, 26 de maig del 2009

Pujada al Rocacorba

Ens hem llevat al matí i al veure el sol hem decidit agafar la motxilla i pujar al Santuari del Rocacorba.
Un cop hem passat Canet d'Adri a uns quatre quilòmetres aparquem el cotxe on comença la pista de terra que ens durà a Biert.

Agafem per Biert la pista i iniciem la pujada, a un parell de quilòmetres hi ha una font on podem reomplir d'aigua.
La pista no te cap dificultat, arribem al cartell de Biert i allà està senyalitzat la direcció que hem d'agafar.
Fa molt de sol però els arbres ens donen una ombra agraïda amb la que està caient.
Arribem a la cruïlla en que hem d'agafar un corriol amagat a l'esquerra del camí entre els matolls i que ens durà al peu del Santuari i un cop allà al Puigsou i els seus 991 mts.

Hem arribat al peu del Santuari, allà fem una aturadeta per menjar alguna cosa, la Greta s'ha cruspit l'os que le portat i anem al Puigsou.

Un cop hem fet la visita de rigor a dalt del Santuari baixem

i ens trobem una parella que ens diu que a la baixada de Mas Verd, la que voliem agafar per no fer la tornada pel mateix lloc estan fent el cabra amb motos, així que decidim tornar pel mateix puesto per on hem pujat.

Tornem al cotxe i el proper dia pujarem per Mas Verd i baixarem per Pellerols.
Sortida d'uns catorze kms per pistes que es poden fer en bici o a peu, excepte el corriol final que puja directe al santuari.