divendres, 11 de desembre del 2009

Sant Grau

Vaig agafar la bici per pujar Sant Grau, ja l'he fet caminant però ara volia pujar amb la meva bici.
Així que surto de casa i tiro cap a Bescanó pel carrilet per anar escalfant una miqueta els músculs.

Un cop he pasat Bescanó a l'arribar a l'alçada de la cantera que queda a mà dreta entro en ella i puc creuar el riu per un pont.

Un cop creu a l'altra banda agafo la carretera de Constantins que trobo en direcció Sant Gregori, aquí s'ha de vigilar ja que hi passen molt camions i a una velocitat una mica desproporcionada.
Abans d'arribar a la cruïlla de Coromines, on comença la pujada de veritat hem trobo una forta pendent que fa un cent metres pero que ni Perico la puja cómode.
Un cop paso aquesta "tachuela" vaig direcció Coromines on agafo una pista de terra i deixó l'asfalt i la sorra de la carretera de Constantins.
Aquí ja començo a suar i la pista ja pica cap amunt, hi ha troços de pista en que la pedra no permet circular bé i els surcos de l'aigua fan que tingui que vigilar de no caure.

Desprès de pujar durant gairebé una hora arribo a Sant Grau on prenc un "tentempie" i descanso durant uns minuts on aprofito per fer alguna foto.

Per baixar decideixo anar en direcció Can Carbonell, la baixada es complicada en algun tram i es complica més quan començo a tenir problemes al fré posterior però bé, m'ensurto i arribo a Can Carbonell.

Un cop aquí decideixo agafar l'asfalt per tornar a casa i aquí el meu error, a l'entrada de Sant Gregori punxo, així que tinc que canviar la roda a la parada de l'autobús que hi ha.
Un cop canviada torno a pujar a la bici i "san tornem-hi" cap a casa. Vaig fent carrers per Girona fins arribar al pàrquing on deixó la bici i toca descansar.
Ruta maca i bastant divertida, i el millor es que està al costat de Girona.



Track GPS